Minden kezdet nehéz de ha sikerrel jársz már nem is tünik utólag nehéznek.
A barátok olyanok mint a csillagok, nem mindig látod őket de tudod, hogy vannak.
11/3/2012 06:03:48 am

Szia Havaska!
Nézelődtem nálad! Nagyon szépen alakulgatsz! Akartam írni a vendégkönyvedbe, de nem tudtam elküldeni, hiába nyomtam az elküld gombra. Legyen szép estéd, gyönyörű vasárnapod! Puszika:Vali

Reply
1/13/2013 04:58:58 pm

Szia Havaska!
Próbáltam a vendégkönyvedben írni de nem tudtam el küldeni.
Egyelőre még maradok a Multin is mert működik .
Itt barátokat keresek és nagyon szeretnék a te barátod is lenni.
Bannerem az nincsen egyelőre..
Legyen áldott szép napod!
Sok sok szeretettel
Irina

Reply



Leave a Reply.

    Szerző

    Write something about yourself. No need to be fancy, just an overview.

    Archives

    August 2012

    Kategóriák

    All